Kindbergska bröllopet

Igår var det ju som sagt bröllop på Läckö Slott mellan mina söta kollegor Fredrik och Malena. Cermonin i kyrkan var jättefin och Malena strålade verkligen, hon såg ut som en sagoprinsessa. Här kommer lite utvalda bilder från dagen och kvällen. Det är något speciellt med bröllop och bröllop på ett slott är inget undantag, magiskt och vackert och speciellt nu på hösten med alla färger.

Lycka till nu Malena och Fredrik!!!


Jenny och Sanna hinner stå still 2 sekunder mellan förberedelserna




Malena ser ut som en sagoprinsessa


Lycka...


Brudparet med tärnorna, Jennie och Liisen.


Sanna, Jenny och jag fixar champagneserveringen i slottsträdgården


Champagneuppkorkning med stil


Dags för en skål i trädgården


Herr och Fru Kindberg


Sanna strechar...eller nåt...


Sanna lär Linus vals...Stackars Linus, han ser verkligen ledsen ut men det gick ju bra tillslut.


Dagen till ära hittade jag mitt favorithalsband, bra Therese!


Brudvalsen


Övriga bryter in i valsen


Tärnan Liisen i sin vackra klänning


Snygga brudar men med galna blickar, det är dags för kaffe









Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefina bilder och jag kan bara hålla med.."LYCKA TILL MALEN OCH FREDRIK"!!!!!!

2010-10-04 @ 10:07:30
Postat av: Virknålen

Riktigt fina bilder från bröllopet :) Det var liksom naturligt att deras bröllop skulle just vara på slottet :) Jag tycker att Malena var otroligt vacker i sin klänning och det är ovanligt att se brudar med krona idag, så det är bara positivt!



//

Virknålen, aka Linnea med luktärtorna

2010-10-12 @ 12:29:18
URL: http://linneasunika.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0