sthlm

Innan vi åkte tillbaka hem igår så hann vi med en dag på stan. Vi började med att strosa runt i gamla stan, det är ju bara hur mysigt som helst där med alla små gulliga gränder och kullerstensgator. Sen gick vi mot slottet och in mot stan och kikade där i skyltfönster och i parker, jättemysigt. I en park hittade vi en supersöt kanin som fick komma med på kort, Malin såg till att det var barnfritt runtomkring på ett mycket bra sätt, tala högt om hur irriterande det är med småbarn i vägen haha!

Kvällen avslutades med utgång när vi kom tillbaka hem och kläder och smink fick gå efter humör och eftersom jag alltid mer eller mindre är förbannad när jag landar här hemma så fick det bli sotning och svarta kläder, dags att börja vänja sig inför halloweensminkningen jag ska ha. Om man ska jämföra torsdagen och lördagens utgång är det lite som mellanmjölk och champagne, ni kan nog själva lista ut vart som vad gällde. Jaja, hemma har väl sin charm också bara att jag har svårt att se den just nu...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0