trött...såååå fruktansvärt trött.

Efter en väldigt lång dag med bröllop så har jag hamnat i min soffa och kommer inte riktigt härifrån. Jag har ingen motivation till att gå och lägga mig för egentligen så känner jag mig inte så trött, bara matt. Det är konstigt egentligen hur kroppen fungerar...Man kan pressa sig väldigt hårt både psykiskt och fysiskt ett bra tag men sedan när man kommer till gränsen då kroppen får nog så brakar man ihop totalt och orkar ingenting. Efter vigseln idag så kom jag till den punkten då jag inte orkade, jag funderade på om jag skulle krypa ihop i ett hörn och sova eller bara gå och lådsas att jag var jättepigg och glad, jag valde det sista alternativet. Jag tänkte ju inte bara ge upp och missa hela bröllopsfesten så det var bara att bita ihop och se det som en sista dag inna välförtjänt vila. Egentligen hade jag velat åka bort ett par dagar till total tystnad och bara fått vila och tänka men det är ju omöjligt med skolan och diverse jobb just nu men jag hoppas verkligen att jag får lite egentid snart för annars kommer detta bli en fruktansvärt jobbig och ansträngande höst för min del.

Efter bröllopet så mötte jag upp Malin för lite prat och mat. Vi satte oss i en lekpark tillslut och satt i ett litet skepp och bara pratade, mycket bra. Precis vad jag behövde men det resulterade i att jag nu inte har någon känsel i benen knappt, borde tagit av mig bröllopskläderna till fördel för ett par jeans kanske. Jag ska ta min filt och kanske bege mig mot sängen nu för att iallafall vila. Telefonen stängs av och väckarklockan likaså, den ska inte ens få vara igång så man ser tiden för nu ska jag äntligen sova tills jag vaknar av mig själv. Hoppas på att vakna på bra humör och att detta går över snart så jag kan bli pigg igen.


Försöker jag se pigg och glad ut kanske jag lurar någon. Vem vet, kanske mig själv också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0