städa

Min plan att försöka sova bort mitt magont gick sisådär och jag vaknade istället med grym värk så jaja, det kanske blir bättre senare idag. Ska ju jobba ikväll men just nu verkar det iallafall som om det skulle kunna gå om man biter ihop ordentligt. Jag ska spendera dagen i soffan och vila så är jag säkert pigg sen, eller inte haha! 

Jag har börjat röja lite här hemma, höststäda kan man väl kanske säga. Det ska röjas både i hemmet och i livet, bort med allt som tar energi och ger dåliga vibbar, bort bort bort! Att slänga saker som man borde kan vara nog så svårt men att göra sig av med människor i sin omgivning som inte är bra för en är riktigt svårt men det är nog något alla måte göra förr eller senare. Man tjänar inte på att samla på sig folk som bara suger ur all god energi man har och då är det lika bra att göra något åt det med en gång. Göra sig av med kanske låter dumt men iallafall ta bort ur bekantskapen, finns ingen mening med att lådsas vara vän med någon när man faktiskt inte ens vill det så lika bra att sätta igång nu när jag har bestämt mig. Det kommer iallafall bli ett jobbigt samtal framöver...bläää!


Kommentarer
Postat av: Mamma

BRA!!!! "ta tag i rädslan och gör det ändå"....det vet man är bäst för en själv.

Lycka till med "städning" både hemma och i omgivningen!

2010-10-22 @ 12:58:22
Postat av: luffi

Wii fredag! Händer ikväll, kika idol!!? Kram Luffi

2010-10-22 @ 13:07:40
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0