sova...överskattat?

Helt klart har jag blivit gammal! Såpass gammal att jag numera vaknar och kan fungera nästan helt normalt efter bara FYRA timmars sömn vilket har hänt ganska ofta nu det senaste. Jättebra vid första tanke, man sparar massa tid och får mer gjort om man slipper spendera åtta timmar i sängen som jag annars har behövt för att ens kunna fokusera dagen igenom. Problemet är bara att jag tror detta kommer att slå tillbaka på mig när som nu. För inte kan bara fyra timmar sömn räcka för någon som inte är 80+? Eller är det bara jag som är ute och cyklar nu? Hur mycket sover ni egentligen? Jag önskar mig iallafall minst sex timmar, känns mer tryggt och säkert så, känns som om det är mindre risk för härdmsälta och jag kan sluta noja över att det kan hoppa grodor ur munnen på mig. Jag tror nog i och för sig att detta kan vara ett resultat av en väldigt konstig månad på alla sätt och vis då mycket har ändrats på både ont och gott. Händelserik kort och gott även om det inte alltid har synts här så kan jag lova er att stuff has been going on. Lite privatliv måste man ju ha, eller hur!

Nää, nu ska jag ta tag i denna dagen...eller gå och lägga mig igen, kan inte riktigt bestämma mig!



Bild från i lördags, I like my hair!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0