klagomuren

Gud vad jag blir trött! Nu har jag dragit på mig något IGEN, jag vill verkligen inte vara sjuk och jag hinner inte. Herregud, måtte detta bara gå över tills på fredag så jag kan jobba. Jag vill inte behöva ringa o sjukanmäla mig till dom igen, har varit alldeles för mycket sjuk denna hösten börjar kännas lite väl jobbigt nu men vad kan man göra?! Anyway...blivit dåligt med bloggande det senaste men jag har verkligen ingen ork i kroppen, förr eller senare måste jag ta en rejäl time out och hitta tillbaka till lugnet. Spa, skogen, data/telefonfritt...you name it! Jag är öppen för förslag bara jag blir frisk och pigg igen och återfår min energi för den saknar jag verkligen nu. Nää ska sluta klaga nu, ta en alvedon och gå och lägga mig.



Känner mig lite diffus och mörk idag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0