förberedelser

Jag har under dagen fixat min älskade kamera så nu funkar den som den ska igen, felet var enkelt men inte så lätt att veta när man inte är så teknisk men nu kan den fokusera som den ska igen iallafall. Efter en lunch på stan med pappa och hans sambo ska jag nu åter igen ge mig på en städning av lägenheten inför helgen och sen plugga det som blir kvar av dagen, hoppas planen håller men det vet man aaaaldrig!

Vad har ni gjort idag?


förra halloween. I år blir det en helt annan outfit:)


Kommentarer
Postat av: ingrid

haha det där med att städa är lätt att skjuta på, har jag gjort hela veckan.. :P



haha men eller hur? det är en jävla kraft rumpan dunkar nyllet med också, killen måste ju fått hjärnskakning? haha

2010-10-29 @ 11:50:16
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Live, Love, Laugh

Gud så söt liten vovve :)

2010-10-30 @ 16:33:44
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0