Bingos releasefest

Som utlovat tänkte jag slänga upp lite bilder från i Torsdags. Bingo hade sin releasefest för sin bok och så fyllde han ju faktiskt år i samma veva så när inbjudan damp ner så plockade jag med Malin upp till Stockholm för jag hade ändå en annan anledning att också åka dit så det passade bra. Festen hölls på Hells Kitchen och det var riktigt bra drag faktiskt. Vi tackar för en bra fest och goda drinkar! Tyvärr blev det inte några kort tagna inne på festen eftersom jag glömde min lilla kamera hemma.


Såhär såg jag ut den kvällen...


...och såhär såg Malin ut


Detta var det första man såg när man kom in (bild lånad av stureplan.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0