långhelg

Jag är visst riktigt dålig på detta med att blogga just nu men det är så mycket annat som upptar min tid så jag får helt enkelt inte så ofta tid för att sätta mig ner och skriva men det blir väl bättre hoppas jag. Jag har tagit mig en långhelg iallafall och jag spenderade fredagen och lördagen i Göteborg och sen bar det iväg hemåt för hemmafest i det Kindbergska hemmet, trevligt som vanligt! Bildbevis från helgen tänker jag bespara er men jag tycker att ni alla ska ta och åka till jul på Liseberg en dag när det snöar för herregud vad mysigt det blev där när snön föll och det blev vinter på riktigt även i göteborg där det annars bara regnar hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0