im alive

Jag ber om ursäkt kära vänner att bloggen blivit lidande det senaste men jag har varit och är fortfarande sjuk och jag har ingen energi till något knappt så även om jag ville blogga skulle jag inte ha något direkt att skriva om för så intresant är inte ett liv levt från sängen och soffan, tro mig! Men snart så ska jag nog vara pigg och frisk igen så jag kan bege mig ut. Bara projektet att ta sig till och från skolan igår gjorde mig såpass trött att jag övervägde att sätta mig på trotoaren och gråta.

Nu sitter jag ute på landet hos pappa och ska snart krypa ner i ett bad, lätt värt att köra hit ut för att få låna badkaret! Det märks att naturen inte riktigt var klar med hösten innan snön kom för jag hittade blommor i trädgården här som stack upp ur snön...skumt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0