är det jul nu?

Vet ni vad? Nu är det nog så att iallfall kommunen räknar med att det är vinter för juldekorationerna kommer upp lite här och var och igår smackade dom även upp granen på torget så nu kan snön komma, eller?



Igår var för övrigt jag och Malin på lite välbehövlig avkoppling på dagspa med bastu, bad och massage samt en fantastisk sallad som jag nog skulle kunna ha levt på resten av livet. Efter 7 timmar kände jag mig som en ny människa, eller iallafall en väldigt rent och mjuk människa och förhoppningsvis så slipper jag mer feber och så efter all stress som varit det senaste. Vi avslutade kvällen i varsitt soffhörn tittandes på mästerverkens mästerverk, LEJONKUNGEN. Precis lagom ansträngande för hjärnan en fredagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0