adventsmys med grannarna!

Ikväll har jag varit på något riktigt trevligt och mysigt, adventsmys med grannarna! Fyra tjejer och en liten krabat på 4 månader slog sig ihop, lagade julmat och satt ner och smidde planer ang en huskupp, konstiga grannar och bara hade trevligt. Vi fick även hemmagjord glögg, spännande spännande och kanske lite väl starkt för mig efter denna helgen men visst smakade det glögg alltid, det gjorde det haha. Jätteroligt verkligen och jag hoppas att det kommer fler tillfällen för detta. Tack Madde för initiativet och den supergoda maten!








Kommentarer
Postat av: Mamma

TREVLIGT!!!!

2010-11-29 @ 13:28:01
Postat av: cammie

tjaa granne :P okej om jag snor dessa bilder?? :)

2010-12-03 @ 22:43:44
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0