vart tog sommaren vägen?

Idag är det riktigt pissväder ute och jag ska ägna eftermiddagen åt att plugga. Jag hade hoppats på iallafall lite sol idag men det ser ut som om det kommer vara gråmulet hela dagen, bläää! Men då får man göra det bästa av situationen och jag ska ha en hemmaspa dag, mitt hår skriker efter fukt så det blir till att pyssla om hår och hud idag istället fram tills eftermiddagen.

Tänkte jag slänger upp lite sommarbilder här som jag tog för ett par dagar sedan, önskar det kunde bli sånt väder igen snart. Det blev något skumt ljus på bilderna så det ser ut som om det är skimmer runt blommorna, lite trollskt hehe.


Tulpanerna lyser i solen



Förgätmigej




Ett av äppelträden blommar för fullt




XOXO


Kommentarer
Postat av: Josefin Staaf

Kom igen nu, det måste regna lite så att blommorna kan växa! ^_^



Tack för din söta kommentar, som jag har väntat på att få använda kläderna! Köpte shortsen i januari liksom... ^_~



xxx

2010-05-25 @ 14:41:54
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0