20 maj

Det var en helt galen dag på slottet idag. Bokade grupper överallt och obokade grupper som bara dyker upp. Efter den största gruppen på länge (73 personer) så hann jag få lunch i 12 minuter innan jag fick springa upp och guida igen. Men det gick bra tillslut och jag fick mig ett gott skratt åt Malena som fick gå omkring med en högtalarväst på sig på sista turen, hehe:) Sååå glad att jag slapp den.

Kvällen har tillbringats ute i stugan hos mamma, hon lovade bjuda på grillat efter jobbet. Jag passade på att tvätta rent min dammiga bil också så den är ren till helgen. Nu blir det sova innan jag somnar i soffan!


Asta ser måttligt glad ut...









XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0