Eeeeh eh eh! PAnik

Vart är mina papper? Vart är mina jobbpapper? Hur ska jag kunna kolla av så jag fått med allt om jag inte kan stämma av mot min mall från ifjoll? VA VA VA???? Eeh, nej jag har inte panik eller så, nej nej... Herregud...detta löser sig säkert imorgon när jag väl står där men just nu känns de som om jag kommer få en black out och börja prata om helt fel saker på väldigt dumma ställen och förvirra stackars turister. Håll tummarna för mig imorrn alla läsare så kanske det går någorlunda bra iallafall!

Fröken panik drar nu sig tillbaka...


Tillbaka i slottet för ännu ett år...



Förra årets utstyrsel som aldrig mer kommer få se dagens ljus! Det är sjukt svårt att vara auktoritär när man känner sig som Robin Hood korsat med ett dagisbarn.




XOXO


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Det kommer nog att gå bra gumman! :) Jag skickade ett meddelande med en kom-gärna-och-hälsa-på-inbjudan när jag hde fått ditt kort men du kanske inte fick det. Lycka till idag! :)

2010-05-18 @ 08:39:50
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0