tjejkväll

Jag hade en jättetrevlig kväll med tjejerna igår. Först drinkar, prat och musik hemma hos mig och sen gick hälften ut. Jättekul verligen. Det var så längesen alla träffades samtidigt, jag saknar mina fina vänner, vi måste synka våra liv mer!


Tisha och shorts, nu är det sommar:)



Lisette, Maria och Malin



Sanna blir väldans glad av lite Morgan!



En produktion av 6e februari (jag och Malin fyller samma dag)



Ida, aka Barnet:)



Tack för en underbar kväll tjejer, nu satsar vi på nästa lördag igen då!




XOXO

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Å, vad mycigt ni ser ut att ha det! :) Jag är gärna din puls en nästa gång !

2010-05-24 @ 14:33:21
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0