The night

Good morning sunshines! Japp för det är just det som det är, morgon! Jag hade behövt ett par timmars sömn till men när klockan börjar närmna sig 1 är det väl dags att gå upp antar jag.

Jag hade värsta bisarra drömmen förreesten. Jag drömde att vi var ute och campade och med husvagn och så skulle vi simma (det var hajar i vattnet) och en av mina vänner fick armen avbiten av en haj så jag skulle utföra någon slags ritualdans för att det skulle läka. (för mycket film?) Men istället för att armen skulle bli bra sp blev alla djuren runt omkring oss dubbelt så stora och skogstokiga. Det var en kohage preciiiiis bredvid och korna där inne förvandlades till gigantiska belgian blue och fick Ferdinan att verka sansad efter att han satt sig på humlan och mitt in i allt dedär sprang min hund in. What to do liksom?! Mamma sprang in och skulle hämta henne men hon försvann bland alla galna kor (galna kosjukan maybe?) Men sen så började korna jaga henne och så skulle hon slänga sig ut ur hagen som värsta stuntmannen sådär i sista sekund innan korna kom springande. Sen var det diverse locktänger som användes som vapen inblandade, mysiska skalliga män som jobbade åt fienden och köttätande fåglar. Jag kan bara dra en slutsats av detta. Jag behöver nog sova ut imorrn!




Nu ska jag iväg till affären, ha en trevlig dag!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0