sommardag

Efter att ha snurrat omkring och gjort allt som skulle göras idag i god tid tyckte jag att jag var väl värd en slapp eftermiddag och kväll så jag hämtade upp mamma och åkte ner till Svalnäs för att ha picnic och sen ta ett litet dopp, det var sjukt mycket varmare än jag trodde så det är nog inte omöjligt attv det är behagligt att bada vid midsommar om det är såhär nu.



'


Ren, nybadad hund...inte fullt så ren efter detta!


Väl hemma tyckte både jag och Sanna att det var oförskämt bra väder så vi drog med Jenny ut till Café och Bar och där träffade vi på Ida och en vän till henne. X antal glas rosé senare hamnade jag och Sanna på Sallys uteservering för resten av sällskapet som var kvar ville till Rymd men NO WAY att jag går ut utan min high heels, där drar jag gränsen! Trevligt var det hur som helst och nu ska jag hoppa i säng och sova ut innan morgndagen drar igång med alla konstiga guidningar som är inbokade. Välkomna till slottet om ni har vägarna förbi eller bara vill komma ut o ta en kopp kaffe med mig i solen!










XOXO


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Å, slottskaffe hade väl varit trevligt i sommar! :)

2010-05-20 @ 09:33:34
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0