Ny design

Som ni ser är bloggen omgjord och har fått en mer personlig finnish vilket är jättekul. Tack snälla söta Sandra för hjälpen idag! Jag ser nu på min dator att designen ser lite knas ut men jag kommer rätta till det under morgondagen så lugn bara lugn, det kommer se normalt ut hos alla inom kort, om inte...SÄG TILL!!!

 Jag passade på att leka lite med hennes kisse Tage när jag var där men han är allt lite mordisk den vite pälsbollen, han får onda ögon och då är det lika bra att passa sig för annars sitter han fast i benen eller fötterna på en, men han är ju hur söt som helst när han är lugn så det väger upp det otäcka hehe.








Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefin blogg du har nu, duktig Sandra som hjälpt dej!

2010-05-28 @ 11:47:12
Postat av: Sandra Johansson

Tack själv! Det får vi absolut göra. Du ska gå in och ändra höjden där headern är placerat, den ska vara på 455 eller någotsånt. Kramar

2010-05-28 @ 16:25:17
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0