neeeej

Nej nej nej! Jag vaknade upp med ont i halsen, huvudvärk som om tåget kört över mig och näsan rinner. Jag vill INTE vara sjuk NU! Nej nej nej! Jag hinner inte, vill inte och ska inte helt enkelt! Men dagens planer blir förstöra iallafall så det blir hemmaplugg för min del och jag är snart klar med första uppgiften. Är väl kanske inte så konstigt ändå att jag blev sjuk eftersom delar av resesällskapet på Teneriffa var förklylda där nere, blir ju lätt att man blir smittad då. Det dumma är ju att jag var ute igår (nykter) och det ser ju inte direkt bra ut och inte komma till skolan dagen efter då men det är svårt att bli bakfull på vatten. Måtte detta inte bara sitta i sig i helgen eftersom jag ska jobba både fredag och lördag...hmmm, blir till att kurera sig ordentligt sen.

Vad ska ni göra idag då?





XOXO




Update:
Nu blöder jag näsblod också... jag går och lägger mig igen tror jag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nää gumman, vilken j....a otur!:( Det hade du ju inte tid med just nu. Kurera dej efter konstens alla regler så hoppas vi det snart går över.

BAMSE KRAMAR

2010-05-06 @ 11:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0