kompetent var ordet

Efter en nästan helt död dag på slottet är jag äntligen hemma. Jag och Malena har insett (eller snarare bara bekräftat för resten av världen) att vi är sjukt kompetenta blonda brudar som inte bränner ner eller tappar bort slottet bara för att vi är själva.

Vad tycker ni om årets outfit förresten? Ser vi också inte sjukt kompetenta ut? Vaaa va va?:) Ang. den vänstra bilden...lek inte med självutlösare, det blir bara inte bra när man har 30 sekunder på sig att få till en bild. Det ser mest ut som en misslykad pose men i själva verket välter kameran och jag e på väg fram o ska rädda den.

            
Sjuuuukt kompetenta brudar!!!


Nu måste jag verkligen sova lite innan det bär iväg till nästa jobb annars kommer ögonen gå i kors och hjärnan checka ut för helgen innan klockan blivit midnatt ens.

Trevlig kväll!



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0