kolla vad jag hittade!

Jag kan inte sova, förstår injte varför för jag borde vara hur trött som helst men jaja. En bra sak kom ur denna sömnlöshet iallafall för jag surfade runt på massa kennelsidor och kollade de nya Norwichterrier valparna som fanns. När jag var klar passade jag på att kika förbi svenska kennelklubbens sida för att se ifall några söta foton var publicerade och kolla vad jag hittade!!!




Jag hittade ett kort på ASTA! Det har blivit lite fel för det står att jag är ägaren, det är ju mamma som står på papprena men skit i det för åååh vad stolt man blir när man hittar pälsbollen sådär. Då är det inte bara jag som tycker hon är söt haha!



XOXO


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Men reservation för felsägning så tror jag att onsag eller torsdag är vilket som. Kan vi inte bestämma helt när jag kommer hem så jag kan kolla upp så att det inte är något som jag ska göra. Ha en kalasbra dag nu! :)

2010-05-19 @ 06:52:59
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0