Karnevalen

Nu drar det sig närmare studenten och idag var det Karnevalen här i stan. Men jag måste säga att jag är besviken, det var ganska fantasilöst i år och mycket har man sett förut. Det enda som var riktigt kul var klassen som gjort en hemglass-bil men den såg lite tafflig ut men som sagt, kul och kreativt iallafall så poäng för det och sen fanns det även några som var "grannen i Beck". Bra utklädnad om man ska ha en ursäkt för att få dricka i tåget! Efter alla passerat mötte jag och Sanna upp, Jenny, Malena och Fredrik för mat och dricka på stadts uteservering. God mat och dryck i goda vänners sällskap får avsluta denna dagen för nu ska jag sova!






Kommentarer
Postat av: Josefin Staaf

Sv: Aha, vad är det för håla då? ^__^



xxx

2010-06-01 @ 11:27:54
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0