inköp

Ida och jag tyckte lite lätt synd om oss själva idag så vi skulle kompensera det genom att shoppa, vi körde centrum i Trollhättan efter skolan vilket sög rätt hårt. Det går verkligen inte att shoppa där, totalt värdelöst men 3 nagellack fick det bli där iallafall i fina nyanser. Vi åkte hem och tog Lidköping istället och här gick det bättre, lite nya baskläder till sommargarderoben och lite thaimat senare landade jag i soffan innan det vankades middag hemma hos Sanna med Jenny och Ida också. Trevlig kväll men nu är jag trött som tusan och ska passa på att sova ut inatt när jag inte har någon direkt tid att passa imorrn.


Lite av dagens inköp. Leggins från H&M, tre nagellack och peeling



Fina sommarfärger




XOXO


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Ja, det ska bli kul att hitta lite form . :) Vad säger du om torsdageftermiddag? Härlga leggigs, men en vit tunika och bruna armar! MUMS :)

2010-05-25 @ 07:58:41
URL: http://lajdidaj.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha jasså okej :)

Tack så mycket!



Gud vilka härliga färger, tycker speciellt om det ljusblå :)

2010-05-25 @ 12:27:13
URL: http://fridamariamargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0