första dagen på min säsong

Äntligen hemma och nu kan jag pusta ut efter en bra dag. Varför var jag nervös? Det gick ju hur bra som helst detta och även om det ser helt folktomt ut på bilderna så var det bra med folk, nästan 150 besökare idag så lite har vi haft att göra iallafall.

Jag var inne och tjuvkikade på årets utställning från Kosta Boda och jag är helt såld på större delen utav den. Har ni vägarna förbi slottet i sommar måste ni verkligen komma och kolla på den för det är riktigt bra faktiskt och det finns nog något där för alla kan jag nästan våga att lova i år.


Ser inte mycket ut för världen utan sina turister



Vänern ligger bland bakom slottet



Förberedelser i slottsträdgården



Butiken...lugnet innan stormen.




XOXO


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Vad roligt att första dagen gick bra! Då skriver jag det här om du inte fin smset, Tack för kortet! :) Det var roligt att få vanlig post! Nu är jag i Uppsala, men nästa vecka är jag hemma. Säg en dag! :)

2010-05-18 @ 21:17:51
URL: http://lajdidaj.blogg.se/
Postat av: Glom

Ohh, tänk som jag saknar slottet ändå!! Hur är det, har ni fått andra kläder för i år? Har ni det måst du ju ta en ny bild och lägga upp så jag får se =)!

2010-05-19 @ 20:10:31
URL: http://glomssida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0