fika på limtorget

Efter en hektisk förmiddag så mötte jsg upp Lisette för en fika på Limtorget i solen, bäst att passa på när det är fint väder. Hewrregud jag måste verkligen sluta tjata om vädret. men ärligt talat, vädret påverkar mig så mycket. Är det dåligt väder ute blir jag helt knäckt när jag tittar ut på morgonen, är det däremot sol blir jag på stålande humör även fast det är galet mycket att göra.

För er som inte vet är Limtorget en gammal del av staden som är bevarad. Supersöta pyttesmå trähus i rött som ser ut som om dom rymt från någon Astrid Lindgren bok och mitt i det ligger ett café. Avkopplande, tyst och lugnt med bra fika. Kan varmt rekommenderas till alla!







XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0