(/&¤&¤%)(&)

Tack brudar för en underbart trevlig kväll, vi kom igång i tid för en gångs skull och ni ska veta att ni är bäst! Men alltid är det något som ska förstöra, jag kan verkligen inte fatta vad det är som gör att folk måste lägga sig i andras grejer hela jävla tiden. Kan inte folk bara sköta sin egen jävla skit? Hur jävla svårt kan det vara??? Jag blir så trött på att stå till svars för saker som andra verkligen inte har med att göra. Vill jag ha ditt jävla råd så ber jag om det, OK?! Vill jag ha din hjälp ber jag om det, OK?! Vill jag veta vad du tycker?...näää oftast INTE faktiskt så keep your toughts to your moterfucking self bitch!





Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Du är så välkommen att hälsa på! :) Jag har inte riktigt kikat på bildern än, men om jag lägger upp någon i bloggen så kan du ju lägga upp samma i din sålänge. Var det kul ute sen?

2010-05-30 @ 10:51:41
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0