Det var en gång en vecka som sög hårt!

Nu är snart första dagen på en jobbig och stressig vecka avklarad. Jag kommer ha fullt upp hela veckan med massa saker och det känns som om jag kommer behöva någon dag ledigt sedan men jaja vi får se, början på nästa vecka är lite lätt hysterisk också men sen, seeeeen blir det lite bättre iallafall.

Nu ska jag ta tag i guidningen och få kläm på det igen samtidigt som jag kikar på intervjun med Daniel och Victoria som den royalist jag är woopdeydoo!



Måndag: Skola, hälsa på pappa och sen middag hos mormor, repetera guidningen.

Tisdag:  Årets första dag på slottet, skriva min del av rapporten.

Onsdag: Fixardagen, hämta mormor, skjutsa henne vart det nu är, handla, banken ja ni fattar...osv osv

Torsdag: Åter igen slottet, läsa klart den förbannade gröna boken samt träna på kvällen, sen hem till mamma.

Fredag: Jobba slottet, skriva klart rapporten, jobba som croupier på kvällen, wiiie...blä!

Lördag: Födelsedagsfirande och morsdagsfirande i kombination. Vara mätt? förmodligen... Ut på kvällen!

Söndag: Var det någon som sa vilodag? Hemma och råplugga Comperative government and politics.





XOXO


Kommentarer
Postat av: ireen

hatar måndagar hahah haft en bra dag?

2010-05-17 @ 20:17:49
URL: http://madebyireen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0