Dagen efter kvällen före

Dagen har spenderats i så gott som stillhet med ett undantag för en tripp till stranden med Asta för att hon skulle få ägna sig åt sin favoritaktivitet, bada... och jag skulle få lite frisk luft och vakna till liv efter gårdagen. Det var riktigt skönt nere vid Svalnäs, helt folktomt så Asta kunde leka bäst hon ville utan att någon skulle störa sig på henne och jag kunde sätta mig och slappa och bara titta när hon sprang fram och tillbaka som en galning. Någon minut efter att jag satt henne i bilen igen påväg hem så däckade hon och snarkade så det överröstade musiken, stackarn var helt slut så hon samlade lite krafter med C-vitamin när vi kom hem igen.

Kvällen för min del avslutades hemma hos Jenny med henne och Sanna och 3 pizzor, trevligt, hysteriskt och huvudvärksframkallande (fast på ett bra sätt). Nu blir det sängen för det är en sjukt lång och jobbig vecka jag har framför mig. Natti!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0