Croupierkampen

Ikväll gäller det, jag och Elin som är croupier på Stadt ska tävla om vem som egentligen är den bästa croupieren av oss. Kanke inte en bra vald dag eftersom det bara är fredag men vi får se hur det går. Jag är ganska säker på att hon iallafall kommer ha in mer pengar än mig eftersom hon jobbar på ett mer än dubbelt så stort ställe men jag kommer ta hem resten av kategorierna:)


Inga naglar men det får gå ändå!





Hjärtligt välkomna ut ikväll och se nu till att jag vinner, jag kan ju inte förlora mot Elin det går bara inte...


Trevlig Fredag allihopa!





XOXO


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi hejar på dej det vet gumman :) LYCKA TILL!!!!!

2010-05-08 @ 00:08:52
Postat av: elin drackner

hahahahahaha =D

2010-05-09 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0