Bloggerfy

Jag tänkte jag skulle vidarebefodra ett litet tips som jag fick idag som jag tyckte var riktigt bra. Vem vill inte tjäna mer pengar? Bloggerfy heter det och är en ny tjänst för bloggare. Det var lätt att registera sig också, följ bara anvisningarna på sidan och välj sedan vilken banner ni vill ha och klistra in den i kodmallen, klart!

Såhär skriver Eniro som tillhandahåller tjänsten:

Vad är Bloggerfy?

"Bloggerfy är en bloggtopplista som gör det möjligt för bloggare att öka antalet läsare, mäta aktiviteten på bloggen och samtidigt tjäna pengar. Allt bloggaren behöver göra är att registrera sin blogg på hemsidan. I bloggtopplistan redovisas bloggarnas statistik och rankas efter antalet unika besökare. Alla bloggare som väljer att visa annonser på sin blogg genom bloggtopplistan tjänar pengar för varje unikt besök som besöker bloggen, samt får betalt när läsare klickar på sponsrade ord - super enkelt!"







Så vad väntar ni på nu, varför vara dum när man kan vara smart? In med er på sidan och regga er så ni också kan tjäna lite på era bloggar. Många bäckar små ni vet...





Kommentarer
Postat av: A L M A S F O T O ♥

Verkar spännande! hur mycket tjänar du på det ungefär? :)

2010-08-25 @ 16:41:20
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0