backeliback

Åter en dag i något som kan liknas vid en dvala. Jag måste verkligen få ordentligt med sömn snart för annars kommer jag braka samman totalt och det lär jag ju inte hinna direkt.

Jag åkte upp till Husaby förut för att fixa och trixa lite, hann öva på att köra med släp...men kanske inte så man kan tänka sig, hittade ett utmärkt sätt att börja öva, kolla på detta:)





Ett alldeles utmärkt sätt att lära sig backa med stort släp. Jag hör vad pappa säger till mig när han står bredvid, det går långsamt och själva dragbilen är lättmanövrerad. VARFÖR har jag inte kommit på denna smarta idé förut? Får väl köra omkring såhär ett tag innan jag vågar hänga på husvagnen på bilen. När jag kör hästkärran vägrar jag ju backa utan kör värsta omvägarna bara för att slippa backa för hur jag än gör svängern kärrhelvetet åt fel håll, hopplöst!




XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0