ah men va fan!

Bra Therese, braaaaaaaaaaaaaaaa! Bra att du har sån koll på allting, eller kanske inte! Jag behöver någon typ av assistent, alltså en person som håller koll på allt jag ska göra, kanske ingen assistent, snarare en talande planeringskalender som också kan få mig att göra saker. Hade inte det varit en bra sak? Ååååh min oförmåga att multitaska är inte ok! Jaja, nu ska jag se till att komma iordning här iallafall så jag kan ta mig till skolan i tid iallafall och hämta upp lilla Paj.


Trevlig dag allihopa!


Ser inte denna personen ut att ha koll? Varför kan jag inte bara vara så alla dagar?=)





XOXO

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske bättre när du bodde hemma hos mej då? ;))

2010-05-04 @ 13:11:45
Postat av: Josefin

Hej Thessan! Vad kul att du hittat till min blogg. Tack för din söta kommentar! Gillar den här bilden skarpt! Sexig sekreterare ^__^



xxx

2010-05-07 @ 03:43:45
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0