14 Maj 2010

Efter en kvälls jobb sitter jag i soffan och är jättepigg, jättehungrig och jättekall! Det är verkligen sjukt rått väder ute och jag är så glad att jag inte behöver gå hem på nätterna när jag slutar. Trevliga spelare över lag men som vanligt på fredagar så lyser pengarna med sin frånvaro...typ. Jag blev förresten lite lätt illamående förut och helt stum (om man inte räknar min suck) när jag såg en kvinna i ja hmmm 50 års åldern skulle jag tippa på ge en kille som lätt var under 20 en lapdance. Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! När hon va klar böjde hon sig ner och typ åt upp hela hans ansikte, WTF liksom!?! Vad händer i världen?

Måste försöka få ett par timmars sömn iallafall om jag ska kunna spela brännboll imorrn, eller rättare sagt, om jag ska träffa bollen och inte skämma ut mig själv helt och hållet.


VAD HAR NI GJORT IKVÄLL?






XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0