Vår i luften

Det är verkligen vår idag och om jag inte fattat det helt fel är det vårdagsjämning också vilket gör det hela mycket mer passande. Jag promenerade genom ett av industriområdena här i stan och det är så skönt där för det är folktomt så man får vara ifred och tömma hjärnan, allt som syntes till där nere var en gubbe som körde omkring på sin motorcykel fram och tillbaka och såg äckligt glad ut, antar att det var årets första tur.

Promenaden avslutades med ett besök hemma hos Jenny där hon och Sanna har pluggdag och jag kom alldeles lagom till fikat, perfekt tajming med nybakat bröd.


Min gata är så gott som snöfri, tjoho!




XOXO


Kommentarer
Postat av: Mamma

En snöfri gata!!!!!! Här har vi fortfarande massor av snö kvar. ORÄTTVIST :(

2010-03-20 @ 23:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0