En bra dag!

Jag har haft en riktigt bra dag idag, nästan allt har flytit på precis som jag önskar. Jag har hittat en snygg marin klänning som jag letat efter ett bra tag samt att jag hittade ett par jeans shorts också, båda på Zara. Ingen väntetid någonstans på varken tunnelbana eller buss (tummen upp för det). Jag mötte upp min gamla vän Anders för en fika på NK, riktigt trevligt och givande, ekonomiskvaller är alltid uppskattat haha!


Klänningen! Ser inte mycket ut för världen på galjen men den är en riktig höjdare på.


Kvällen avslutades med ett mycke givande jobbsamtal. Man ska ALDRIG underskatta vikten av ett brett nätverk men gamla kontakter. Gud vad jag är glad nu, detta ska firas på lördag!




XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0