Städhjälp 2010, rätt eller fel?

Detta med hushållsarbete är inte riktigt min grej, iallafall inte regelbundet utan jag gör det någon gång då och då mest när jag känner för det kanske inte när det behövs så nu har jag gjort slag i saken och skaffat mig en städerska. Och i sann kapitalistanda så är ju det bästa av allt att det är avdragsgillt haha! Jag vet att detta och liknande saker provocerar folk men det tycker jag ska vara upp till var och en. Vissa rökar och slänger pengarna där och ser samtidigt till att skaffa sig ett kortare liv medans jag spenderar mina pengar på hjälp med saker jag hatar så jag istället får tid till annat jag inte hade kunnat göra annars. Dessutom är jag friktansvärt dålig på att städa, jag fuskar och ledsnar efter ett eller två rum och för att inte tala om diska, det är det värsta straffet man kan få. Jag är sjukt nöjd med mitt beslut!




Vad tycker ni? Är detta ett bra sätt att spendera sina pengar på eller bara fjanterier?




XOXO


Kommentarer
Postat av: Sophie

fan va nice!!! hur mycket kostar det i timmen och hur mycket får man dra av?

2010-03-02 @ 16:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0