Myskväll

Okej!!! Nu har jag ätit sushi för första gången och jag är sååå grymt besviken. Jag älskar gravad och kallrökt lax och sill så jag trodde detta skulle vara något för mig också men hallå, kallt ris? Det är inte gott, näää för det är det inte. Tur att man kan pilla bort saker som är äckliga och äta dom goda, alltså laxen och räkorna. Njaae, det ska nog dröja innan jag försöker med dedär igen men Sanna och Malena smaskade glatt i sig sina bitar och mina som blev över...




Vi mös i soffan efter maten och det var iallafall bättre, Fanny och Alexander. Snubben i videobutiken är hysteriskt rolig/konstig. Förra gången jag skulle hyra var det Grease och det fick jag bokstavera men denna gången överträffade han sig själv den lille filuren för nu hette filmen "Funny" istället för Fanny. Hur i helvete kan man jobba i en videobutik och både har missat Grease och Fanny och Alexander? Han borde ha böter!




XOXO

Kommentarer
Postat av: Alexandra Davidsson

Man ska alltid äta sushi tre gånger innan man bestämmer sig, LOVAR DIG! En gyllene regel och efter det var jag fast, nästintill beroende ett tag. Så kanske bäst att du inte gillart, höhö :)

2010-03-02 @ 21:56:19
URL: http://alexandradavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0