Middag ensam, NEJ TACK!

Sanna och jag blev inbjuda till tacokväll hemma hos Malena och Fredrik, woopdeydoo! Det är så skönt när man slipper äta själv för det är bannemej det värsta som finns. Man lagar till sin sorgliga lilla maträtt, sätter sig ner och känner sig allmänt patetisk ensam och överbliven när man pillar i sig det man åstadkommit och skulle man faktiskt göra sig till och laga någon "riktig" mat som kräver lite finess känner man sig ännu mer som något som hamnat på second hand för man känner sig aldrig så patetiskt ensam som när man käkar en riktig middag själv. Hmm, tror jag behöver antingen skaffa mig en pojkvän snart eller också ber jag er läsare ringa mig varje dag runt 3 tiden och boka in om ni vill äta med mig på kvällen... vad tror ni blir enklast?







XOXO


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, så där kände jag i början av min singelperiod. Sen fick jag nog, jag ville ju faktiskt vara ensam, det var ju hela poängen.



Så jag började laga ordentliga middagar med mat jag gillade och som var bra för mig, tände ljus, valde ut en bok och åt middag själv. I lugn och ro.



Fast nu ersätter jag ju mat med kaffe, så jag ska väl inte säga nåt.

2010-03-12 @ 12:41:29
Postat av: alex

Haha kul att du annonserar ut dig i bloggen haha

2010-03-12 @ 16:11:53
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0