Lördagen med Malin

Det blev en trevlig utekväll tillslut iallafall! Jag och Malin åkte bort och badade jacuzzi (stavas det så?) med massa tennisspelare, mycket trevligt men så fruktansvärt varmt. Det är inte ett smart drag att först bada och sen gå ut men vi lyckades väl få sminket och kläderna att sitta på plats tillslut iallafall.


Jag och Malin, min tvilling, nästan iallafall vi är födda på samma dag.


Det var bra med folk ute...helg före löning, varför? Vart kom alla människor ifrån? Hur som helst var det skönt att komma ut lite och träffa trevliga människor för jag har blivit alldeles för hemmavarande det senaste, måste bli ändring på det nu. Smygstart idag och så får jag vara social när jag kommer hem från Stockholm nästa vecka helt enkelt.

Nu blir det sängen, natti natt!




XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0