Ledsen och trött

Ibland undrar jag varöfr jag utsätter mig för vissa situationer. Visst, jag jobbar på krogen och gör man det så vet man att man får höra ett och annat. Hur skulle det bli om jag skulle anmäla ALLA för sexuella trakasserier eller olaga hot? Då hade jag fått springa hos polisen efter varje kväll det skulle helt enkelt inte fungera. Detta vet man ju om eller iallafall upptäcker ganska fort efter man börjat. Jag är inne på mitt femte år nu men ikväll var något av det värsta jag varit med om. Även fast spelet gick ganska bra så kan jag inte glädja mig åt det när man bli ankalgad för diverse saker samt kallad allt som kan komma ur en full människas mun. Jag brukar inte ta åt mig men ikväll blev jag faktiskt ledsen... Jag kommer inte till deras jobb och är elak och otrevlig och sedan blir jävligt förvånad och frågande när jag undrar varför dom säger så!







XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0