How to survive streetoceans

Jag utlovade ett tips om hur man överlever vårfloden förut och jag brukar alltid försöka hålla vad jag lovar. Om ni som jag är urless på tjocka vinterskor och inte känenr er direkt bekväma att strosa runt på stan i gummistövlar har vagabond gjort den ultimata lösningen för er som inte tycker om att bli blöt om fötterna men vill kunna se någorlunda snygg ut fast det har bildats hav på gatorna.



Seså, döm nu inte skorna efter bilden, inte kunde jag se i mörkret att skorna var lite smutsiga och jag är en tidseffektiv människa (läs lat) så därför får detta duga. Det visar bara att dom tål att skitas ner. Kom ihåg att tacka mig när ni inte blir förkylda av våta fossingar!



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0