En dag på stan

Mina stackars små fötter, dom värker! Jag och mamma har gått gata upp ocg gata ner hela dagen, fram och tillbaka och tittan en väldans massa med shoppat destå mindre, det får bli imorrn när jag är själv inne i stan. Mycket lättare att hitta allt man ska ha då. Jag hittade förresten en väldigt söt liten hundkorg eller blommkruka om man så vill, funderar på om man kanske ska tillverka en själv för söt var den...


Muffinsform


Det går tydligen bra att bada barn i också...


Att stanna framför hötorget kanske inte var en smart idé men det gick faktiskt smärtfritt idag.



Jag tänker lägga mig i horisontellt läge nu en stund innan jag ska ätadet blir lite tacos sen kommer det nog inte dröja längen innan jag har gått och lagt mig, guuud vad jag är trött!




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0