Dagens YOUTUBARE


Jag hävdar att den bästa musiken skapades under 90-talet och detta är ett bevis på det, eller kanske inte. Men när jag gick i femman så var mina största idoler Solid harmonie och jag och 3 andra kompisar bukade uppträda som dessa och vi var även med på några talangjakter, olyckligtvis blev vi slagna av en liten brud som skulle vara Carola TVÅ gånger...gaah, jag är inte alls långsint eller bitter över detta nej nej. Sofia, Virre och Elin...är det någon av er som har bilder från detta? Mitt fotoalbum med dom korten är borta! Hur som helst så hade vi grymt kul och när jag lyssnade idag så kom jag fortfarande ihåg hela texten och även bitar av koreografin, det blir lite dans i köket till detta nu medans jag bakar.






XOXO


Kommentarer
Postat av: Mamma

Detta minns man,kommer ihåg när ni övade i vår trädgård, oj va kul ni såg ut att ha.

Ang. foton så har Tord och Eva filmer om jag minns rätt.

2010-03-19 @ 07:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0