Bakom flötet...

Jag har varit helt ur gängorna idag och jag är gaska säker på att det mesta utav det beror på detoxen. jag har varit allmänt sur och irriterad samt har samma känsla i kroppen som när man är rejält bakfull, blää! Jag tog en promenad förut för att rensa tankarna lite och få lite luft och passade på att svänga förbi mormor och hälsa på lite. Hin tyckte verkligen inte detta med detox var en bra idé för hon tyckte jag verkade lite "bakom flötet" så att säga... tragiskt nog stämmer det nog nu men det blir nog bättre om ett par dagar får jag hoppas.

'
Där bakom ligger väl jag nånstans...


Nu blir det en sväng till affären med Sanna och Jenny, jag måste ha mer antioxidantmat om detta ska gå..mer matig sådan!





XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0