Åååååååh!

Åååååh det gör ont i min själ så vacker är filmen jag tittar på, jag gråter av lycka och hyperventilerar. Coco Chanel kan ta hem en pallplats av de bästa filmer någonsin! Så vackert filmad, dialogerna är underbara och berättelsen magisk! Ska bara skala mina apelsiner så kör jag den sista 1½ timmen och njuter!


Lycka är myskläder, frukt och film på en slapp fredag!


Om ni undrar så har jag blivit galen ja, jag kramar mina apelsiner...detox gör så med en, prövas på egen risk...




XOXO

Kommentarer
Postat av: Ezgi

Nu har jag sett båda två på raken, jag tyckte avant klart var bäst. Men lite svårt det där för det var verkligen två helt olika historier om hur hennes liv gick till :S

2010-03-20 @ 00:46:23
URL: http://svartanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0