kort sammanfattning

Sådär! Nu är allt tillbaka till vanligt igen och jag har vaknat till liv, ja typ iallafall men det får duga så länge. Efter ett par galna dagar på slottet och en ork som helt försvunnit har jag sovit ikapp lite och ställt om hjärnan på att guida på riktigt igen. Det är sjukt hur mycket psykisk och fysisk styrka det behövs för att ställa om kroppen för sånna här saker men nu tror jag att jag är back on track. Ett stort tack till Jenny som hade lagat underbar mat till mig och Sanna efter jobbet i förrgår vilket räddade den dagen och igår när jag kom hem slängde jag mig i sängen och sov nästan 12 timmar vilket verkar ha gjort sitt. Ett par djur har också varit inslag under dessa dagar. först en stackars älg som fick mikg att tvärnita på väg ut till slottet (mest för den var söt och inte alls på vägen) och sen brevduvan Magnus/Maria som visade sig vara en vilseflugen tävlingsbrevduva från polen (då är man jääävligt lost om man är i Sverige). För att sammanfatta så lever älgen vidare och duvan är på väg hem till polen i en kartong igen, levande.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter onekligen som du har haft det lite tufft gumman men det kräver nog en viss omställning att börja jobba heltid igen.

Jag saknar ett foto på den stackars duvan :(

Försök nu att ta det lugnt.

Kram

2010-06-09 @ 08:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0