Vem faan snodde min mat?

Ååååh, sova en hel natt utan att vakna av att man typ dör av syrebrist och nysattacker och att det kliar överallt var fantastiskt minst sagt. Tolv timmars sömn var nog det som behövdes tror jag efter midsommar och också det senaste dygnets runtflängande med alldeles för lite sömn och lite för mycke runtspringande. Men kul har vi haft så det får gå ändå hehe.

När jag kvicknade till liv och släpade mig iväg till kylskåpet för frukost möttes jag av en tragisk syn, en rutten gurka. Vem FAN snodde min mat medans jag var borta? Jag och Jenny drog iväg och storhandlade iallafall och jag har aldrig känt mig så vuxen som när jag knallade omkring inne i affären med en full kundvagn, inte heller lika dum som när jag insåg hur mycket mat kostar när jag skulle betala. Antar att det är så att vara vuxen och då vill jag nog helst inte det tror jag, ska återgå till min kost av ost frukt och flytanbde föda. Annars eftersöker jag en välgörare som vill laga mat åt mig tack! Intresseanmälningar mottages i kommentatorfältet!



balkongpose 1


balkongpose 2


Ida är löjligt glad över sin påse


En stekhet natt på Utecompagniet


Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen ut i vuxenlivet lilla gumman ;))

2010-06-30 @ 17:23:12
Postat av: Sanna

Var det inte en väska hon skulle ha!?

2010-06-30 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0