ledig dag

När jag väl hade tvättat bort allt pollen med en lååång dusch och fräschat till mig så kom dagen igång rätt så bra ändå. Jag och Mamma har haft en heldag och lekt turister ute på Kålland och tagit en liten shoppingrunda inne i stan och passat på att hälsa på mormor innan vi avslutade kvällen med mat på Stads uteservering. Det går inte att ta miste på att det är en specialhelg på Kinnekulle ring för flera gator inne i centrum var avspärrade och tjänade som parkering åt diverse sportbilar som jag mer än gärna hade roffat åt mig och tagit med hem, men vart ska jag ställa dom? Har ju bara en parkering och där står ju mitt röda vrålåk, får bli med en parkering till SEN ska jag skaffa mig en ferrari!





Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson - Tävling i bloggen

Ja, då får du nog tjäna därefter också :) Det är ju inte bara att köpa, dem ska ju försäkras också. :)

2010-06-20 @ 13:01:17
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0