update

Åååh äntligen är jag lite ledig. Fyra underbara dagars ledighet men jag har massor inplanerat så det blir inte någon sovmorgon någon dag rtor jag inte. Imorrn ska jag ut på sjön och sola och bada, hoppas hoppas hoppas att vädret håller i sig och att det blir varmt och skönt. På torsdag åker jag till Askersund över dagen, på fredag ska jag till frissan sen ut med jobbet och sist jobba på natten. Lördagen är oviss på dagen så då ska jag nog passa på att få gjort alla sånnadär tråkiga saker som tvätta och springa ärenden men sen ska jag ut och äta med mamma på kvällen iallafall.

Jag har stått i butiken i två dagar nu och jag har nästan somnat, det är alldeles för lugnt på slottet, vart är ni alla turister? I nästa vecka kommer operan iallafall och det är ett säkert tecken på att högsäsongen snart är här. Välkomna ut till oss!


Scenen börjar ta form




Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ska bli trevligt att gå ut och äta med dej på lördag, hoppas vädret blir fint så att vi kan sitta på någon mysig uteservering och kolla på folk, det är ett sant nöje ;)

2010-06-16 @ 10:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0